Kolavnik je cedilo

sreda, 2.5.2018 11:58

Alkohol je strup. Drugi dan zaviram. Nocoj ob 21h na Radiu Koper Armandova oddaja z zelo vsebinskim menoj.Ojoj! V Boteginu Raztovorka od 19h30 do 20h30. Pred heroji semtertjajno od 21h do 22h30.

WC dir. DPZN in predsednik Marionetne uprave UPB v sredo 2. maja 2018 najkrajše poročam, napovedujem in povzemam:

Ob 13h je cedilo, ki mu je nona Ivanka rekla kolavnik pofotkano prav tako kot lastovičje gnezdo v fasadi hiše Klanec 18b. Oblačno mlačno; dnevna soba ogreta z odprtimi vrati na 21.

Zgodili naj bi:
Sveženje Doda ob kuhinjsko pospravnih dejavnostih v Pisarni na Klancu in ob akustičnem petjuigranju ter z.p. gibanju. Ostalo je v podnaslovu.

Zgodili smo:
V nedeljo pozno popoldne prišel irski Škot, Arijana ga je namestila na Kvedrovi. Na obisku pri Puhovih sem zvedel, da so prejšnji teden preventivno poškropili vse trte pred tem pa pripravili steze med trtami.zemlja še ni suha. Tudi o spomeniku prvemu direktorju Luke je bilo zanimivo slišat poročilo. Sandi zelo zanimivo pripovedoval; škoda, ker ga nisem bil sposoben posnet. Pogledovanje partizanskega filma ne bom štel v izvajanje programa čeprav sem bil ganjen. Okoli polpožganega kamiona sem debelo čez polnoč pelkorakal in z lopatnimi vilami in koso krčil rastje ob stezi. Bujenja uniformiranega para pred zoro tudi ne štejem k dogajanju Kulture nesprijaznjena.
V ponedeljek (predvčerajšnjim) šele po mesnem zajtrku (Arijana spekla)od 11h do 13h z Želkom in z Markom Utpvorka v KD OHK. Mojca Selak bila obdarilno čestitno v Boteginu. Želko hotel moral z vlakom v LJ. Z Armandom sva nekako zvozila intervju mojim alkoholiščinam navkljub. Moje alkomrakoumje se je srečno nočno izteklo v Prvi maj.
Včeraj žal nisem zmogel na prvomajsko budnico Godbe na pihala (Glavni trg Kozine). Arijana nenapovedano nabiralniško hodila tudi v bližini nevarnih in velikih živali pred porodom. Popoldne na Socerbu družinsko-sorodniško sosedsko balincanje ob mojem petjuigranju nagrajevanemu z aplavzi trpežnih. Zaviranje alkoholizma mi je pobralo večino moči.
Danes doslej (19h42) sveženje Doda ob akustičnem petjuigranju in sunkih pospravljanja-kuhanja. Zvedel od P.T.D.ja, da Rody gre nazaj v Maribor, ker na Kvedrovi ni sam.

Neuradno:
Otvarjanje spomenika človeku (prvemu direktorju Luke Koper), ki je baje govoril ljudem, ko so ga prosili naj jim dovoli obuti se pred odvedbo: "Tja kamor te peljemo te ne bo zeblo!", gre lepo v strategijo prilizovanja volilcem vzdigajoče se Socialne demokraciji v Butalah.@ Na svoj mesni rojstni dan sem šele zvedel, da je Marko Kovačič novembra preživel hud srčni infarkt predvsem zaradi hitrega prevoza v bolnišnico (podobno kot Želko nekaj mesecev prej.@ Včeraj je lastovka zašla v kuhinjo Klanca 18b in potem srečno našla pot ven.@ Moj sin Matija je bil s svojo družinico na Zlatiboru z avtobusom. Veselilo ga je spoznati del Juge, ki ga še ni poznal (ob desnem bregu Drine navzgor in na široko razpršena naselja sredi brezpotij. Moja vnukinja Julija je baje tudi avanturistka kot jaz.

Občasno modroglavi izdajalec interesov mladih iščem vsakršno podporo ustvarjalnim radodarnim osebam in nevladnim organizacijam. Moj telefon je 00385 41 318245, naš mejl je drustvo@dpzn.org