Zaradi denarja kmalutakoj

sreda, 19.5.2021 08:40

S pohanimi piščanci sva brezvestno sogoljufala državo Slovenijo. Na vrhu Iztokov Gnjavnik, Kao sprotno dnevniško povzemanje dodoljubnim od spodaj navzgor.

19. maj 21, sreda

Dež dež dež. Hefe Krkoč spal in spal, deset minut do dveh bil prepričan, da je deset to desete in da je zajtrk že pojedel. Kaj češ. Potem se smejal. Marko malo kasneje poročal z Golnika, kjer ga ne bodo zadržali, hotel diktirati. A sem bil še doma, ravno se odpravljal v Botegin. Ob dveh in pol tu, koj prvi gost kamionist Buco. Marko se malo kasneje pripravljal za odhod, diktat mogoče kasneje. Posijalo sonce! Bodoča kraljica Slovenije Ljuba se uvrstila med finalistke in finaliste tekmovanja iz znanja slovenske zgodovine, ki ga organizirata Združenje za vrednote slovenske osamosvojitve in televizijska hiša Nova24TV ob pokroviteljstvu evropskega poslanca dr. Milana Zvera. Ta povzpetnica. Simonen po socaliziranju drugod tu na psihosocialnem obisku, se še malo zadolžila. Pogost gost koncertov v MKCju Zagor prišel na obisk, vljudnostnoinformativen, si ogledal razstavo in dodal v škatlo prostovoljnih prispevkov. Sedma in pol, Marko spet poročal s poti z Golnika proti Sanatoriju Klanec, hotel diktirati, a telefonsko, za stran in pol, preveč za moje tipkarske zmožnosti. Aktivist Klavora ni utegnil na otvoritev razstave »Kariž pazi luč«, prišel danes. Ogledal, komentiral, informiral. Se včlanil v DPZN, članarino za dve leti poravnal. Režiserka Renata, ki ne zna biti tiho, je v intervijuju za Primorske novice zapisala, da bi tujcu od koprskih znamenitosti najprej predstavila mksMc Botegin, hudourniški potok na Markovcu in čudovite razglede koprskega zaledja. Večer bi preživela z Gandijem in snovalci Keopsove piramide. Hm. Deseta in pol, tisti tip kot dva tedna tega spet v bližini pod bloki na Glagoljaški posluša muziko, kadi, motor avta deluje. Od pete dalje. Prej ali slej bo kakšnemu sosedu dovolj.

Alkohol: 1

Že šele v četrtek 20. maja 2021. Zelo strupeno Rotovo žganje je naivno Arijano kar vsekalo. Dvojna vinilka "Cocktail obilni poslovilni" Rota in NIKA records zanima čeprav bi bili najraje edini založniki. Mene zanima tudi tisočak vnaprej od digitalne prodaje katera ima največjo a oddaljeno prihodnost. Obupnega grebatorja me je nestiskač Rot nagradil s stotimi CDji "Cocktail obilni vunbacilni" in preostalimi sedemdesetimi dvdji "Samospevi". Saksofonist Primož Schmidt bo kmalu 65 let star in bo potem lahko brezplačno potoval z vlakom. V brezoviški gostilni kjer spečejo in prodajo mnogo pohanih piščancev sva pristala na popust brez računa in s tem prispevala k splošni pokvarjenosti, ki ruši državo Slovenijo. Tega ne bom ponovil saj sem državi hvaležen čeprav žal nikakor ne morem biti ponosen nanjo. Arijana je vozila TL kot , da je vozilo še mlado. V nosnicah je potem še cel večer čutila strupene hlape zaprašeno mastnega motorja. Odločil sem se, da bom stroj dal oprati. Zvečer so nogometaši Tabora iz Sežane v Ljubljani stisnili Olimpijo z 2:1 v 95.ti minuti tekme. Osemnajst ur (od petih zjutraj do 23h ponoči) sem bil v pogonu a me ni izcuzalo in preskočil sem beta blokator, ker je bil utrip ves dan soliden. Tega dne je tudi režiserka Renata vodila premjero pred osnovno šolo v Kopru.

Mokrokrilnika do Golnika. Zvezda Mateja premjerna na Dunaju. 13h 30 Iz sobice aparatur bolnice Golnik pozdravljam dodoljubne. Prijateljica in producentka Ksenija Kos me bo poklicala, ko ne bo več sredi dela. @ Ob 5h 15 sem požrl 3 Ex jade in jih splaknil z grenkim čajem. Svež francoski kruh z maslom in ogrsko je tako dober. Tudi šofirajoči Arijani se je v dežju mimo prehitevajočih kamionov zdela Tovorna limuzina zanesljivo vozilo. Pred bolnico Golnik sem moral scat na travo, receptorki sem z dlanjo tolkel po polici, ker me ni hotela spustiti v WC. Ti novi testi so čisti luksuz. S pulmologinjo sem se dogovoril, da bom ob 15h že mogel oditi, ker mi zaradi Aspirina in Plavixa, ne smejo prebosti rebrne mrene. Super! Rot od Nika rekords je bil pripravljen na jurišni sestanek danes po 15h 30 o "Cocktailu obilnem poslovilnem". Arijana je šla tudi počivat v LJ k pionirki Buldožerjev. Moja Zvezda zaščitnica se seveda danes z menoj obsijancem v provincialni Ljubljani ne more srečati. Nisem sprejel prijazne pulmologinje povabila , da prespim na Golniku in mi opravijo pomembno slikanje. Radiologi Golnika (najboljši v Sloveniji) sumijo zaradi bezgavk in po drugih znakih, da imam mogoče okoli srca (ali na njem) raka. Industrijsko mastno klobaso sem zmazal z ričetom. Najboljši je bil kompot. Alanu Asti sem sporočil, da je vpisan kot lastnik fičota, ki je v petek zapustil garažo Sanatorija Klanec 18b.