Utrip padel po zajtrku

sreda, 12.5.2021 12:43

Kos klopa ostal v Arijani. Na vrhu Iztokov Gnjavnik, Nesprotno dnevniško povzemanje dodoljubnim od zgoraj navzdol.

12. maj 21, sreda

Hoj hoj. Druga in malo manj kot pol, v poštnem nabiralniku Botegina nek račun in vabilo UGM na mednarodni trienale Umetnost in okolje. Skrb za dobro voljo moje zaposlitvene skrbnice Stelle. Prva gostja Valnea tu v naglici pred cepljenjem proti koronskemu virusu. Prinesla od GUW 99. plato (četri put) »Slikarska ploča« in 99a (šesti put) »l' kul in aria«. V kratko čuvanje pustila slike svojih zob na DVDju. Čez pol ure Valnea spet, po cepljenju. Na daljšem obisku, si skoraj tudi ogledala razstavo, enominutno tiskano gradivo dobila, njen sogovornik na ulici, en od včerajšnjih modrecev pa ne, ampak bo. Brez skrbi.. Marko vmes telefonsko poročal iz Sanatorija Klanec, svojstveno skrbel in urejal. Iz treh fondov sem izbrskal 300€, ki jih bo Valnea nesla Franciju v Pulo. Zvečer samo še obujanje glasbenih spominov s sosedom žerjavistom sindikalistom. Spet dežek, domov. Noč.

Alkohol: 1

12h 42 Baje je predsednik RS Žajfa Pahor v Černotičah obiskal slovensko-ameriške vojaške vaje povezljivosti protiletalskih sistemov. Arijana mi je našla majhno škatljico vžigalic za čiščenje desnega ušesa. @ Do pokončanja ob 10h utrip ni hotel pod 104. Danes vadim podvodno počasnost gibanja, še gruntam kako to, da je bil Khb 29. aprila 65, včeraj pa presenetljivo obilnih 87 in mi je zato dr. Vujičić predpisala samo dve vrečki sirupa rdečih krvničk. Najbolj verjeten razlog za odločno manjši padec Khbja se mi zdi moje minimalističmo gibanje (ob dolgih vodoravnjenjih). Obilno uživanje mehke in mastne kračje kožice očitno vsaj škodilo ni. Tudi kadit v garažo sploh nisem hodil. Ob 13h 40 je kar dober olupljen in narezan mango zaužit, Arijana zelo zbrano nakazuje račune potem, ko se nesporazumevanje o svetem denarju ni razplamtelo. Na NATO protiletalske vaje dežlja. Dober dan!