Polnočna bela kava s prepečencem in skuto.

ponedeljek, 28.12.2020 05:04

Popolnočno ritje proti bilanci UPB. Kao sprotno dnevniško povzemanje dodoljubnim od spodaj navzgor.

00h 39 Arijana ima še voljo ukvarjat se s številkami. Zelo si želim dohiteti besedilno sveženje Doda čeprav telo hoče v Vodoravnijo. @ Maček je eno urico izvajal svoj zahodni ogled z izsranjem. Rutinirana Velika mačka ga je spremila v noč in ga na koncu šla pravi čas iskat. Povzemal sem in podnapisoval. Deset minut tudi pešačil po dnevni sobi. Pomivanja posode do konca sta me razrešili pridni roki osebe, ki ima pod očmi gastro gubice. Lahko noč!

Obračunstvo za UPB. Tika taka prehiter, bolnik ostal v Sanatoriju. 22h 28 Arijana sprehaja Svetinjo. Povratno sem voščil Zali Dobovšek za 21 in naprej. @ Kosila sva sočasno jetrca goveja, ajdove žgance, radič solato, malvazijo. Po TV pokosilnem dremosedju utrip ni hotel pasti pod 100. Odpovedal sem svoj prihod na uprizarjanje v Botegin. Verjetno bom moral začet jest vsak dan aspirine proti infarktu. Arijana je objavila Kozmotov vesel mesečni članek. Iztok je za več dni objavil Gnjavnik. Erjavec je odložil vlogo konstruktivne nezaupnice. SMC bo imela ta teden svet stranke. Filma o Vincentu Van Goghu ne bova gledala. Arijana se je lotila za Mojco pripravljati račune tudi z Iztokovo pomočjo. Neredka sem huje sunil v kuhinji. Zmlel sem si kašo zelenih zakladov in pogoltnil vesoljski napitek. V dolgem spodnjem zimskem perilu in v starem brezrokavniku tehtam 63 kg.

Zumali smo. Iztok je v Boteginu. 16h 28 Arijana kuha, odpravljam zaostalosti Doda. Od zahoda oblačnost postaja prosojna. @ V postelji sem spal do enajstih (zamudil Mojčin klic ob 10h). Po zglednem Arijaninem zajtrku telefonski kratek dober predsestanek z Odgovornico UPB Mojco. Na napredovalnem drugem (?) decembrskem UPB Zoomu s svojo prisotnostjo prijetno presenetil Manuel. V tovariškem razpoloženju smo rinili v smereh ureditev razmer v UPB in volilne seje UPB februarja. Ponudil sem svojo vlogo Nihalca priganjalca. Doktor Ignjatović sporočil, da je bil včeraj zasut v bolnišnici. Takoj po novem letu mi odpira pot v portotoški kardiološki laboratorij. Telefonijadil sem Zofiji zaradi napotnice (hvala ji). Tudi Vlasta Arijani obljubila pomoč pri napotnici, ki ne bo potrebna. Nepravočasno sem Magistra Andreja zaprosil za Aranesp in Ex-jade. Vse bo prijatelj lekarnar imel v sredo. Arijana je (se mi zdi) urejala za UPB nujne računovodske priprave. Zmogel sem dobre pol ure stati ob pomivalnem koritu in biti koristen. Čalija se je smejal, ko sem pripomnil: " Psihiater ti je potrebnejši od kardiologa". Iztoka je v mksMc Botegin obiskala Nataška. Ob 17h 00 diši po pečenih jetrih, moj utrip sede, tipkaje se ne spusti pod sto kljub dvanajsturnem vodoravnjenju in ne zelo nizkem Khb. Migranti v BIH so brez šotorov v snegu. Trump je odprl pot stotinam miljard. Erjavec še vedno upa, da bo SMC nažical naj pomaga zrušit Koagulacijo. ob 17h05 je drugi obrok na vrsti. Dober dan!