Padec v Vodoravnijo

torek, 26.5.2020 05:38

pred zaključenjem protokola. Na vrhu Iztokov Gnjavnik, Sprotno dnevniško povzemanje dodoljubnim od spodaj navzgor.

26. maj 20, torek

V Boteginu ob dveh in pol. Prvi gost arhitekt Lipolt, prvič po koronskovirusni osami. Se menila o kmetovanju in sadjarstvu in nadaljevanju »Četrtih četrkov«. Draga soseda urarka danes nedomeščala sina urnega jadralca, ki tudi prvič po kronskovirusni osami šel trenirat mlade jadralke in jadralce čez mejo v Trst. Četrta čez, Marko prišel z eritrocitske akcije, ravno takrat tu nekoč novinar, sedaj gledališčnik Sukič in hčerka, si ogledala tudi razstavo Vršačkega stripa devetdesetih. Soseda urarka prinesla odlični breskvi. Hvala. Marko pozabil tobak. Kmalu nato basist organizator Šik, med drugim pomagal pri izmeri Botegina, bo potrebna za postavitev likovne razstave dr. Marjaša, ki bo kot kaže 4.6., četrtek. Se tu predantibiotično zadržal nekaj piv dolgo, rekel, da mu edini domačen plac v KP, čeprav redek gost. Markotovo telefonsko si zapisal z Boteginovega urnika, o morebitnem koncertnem sodelovanju julija v Izoli naj se domenita. Marko me vmes telefonsko zafrkaval s Klanca. Razstavnega kustosa Vasjo Cenčiča sem telefonsko zmotil med telefonskim čitanjem pravljice. Deseta čez, izmerjeno in zarisano, skenirano, zadnja gostja producentka Ksenija obveščena, pride na razstavo, otvoritev bo verjetno zamudila.

Alkohol: 1,25

Šele v sredo 27. maja 2020 ob 11h 40 ta zadnji odstavek Sprotnega dnevniškega povzemanja. Ključna napaka je bilo seveda prazno TV dremosedje po katerem nisem hotel imeti moči za izvajanje zdravitvenega protokola niti za dosveženje Doda s podnapisovanjem fotk. Že ob 22h sem šel spat.

Vkapljevanje s srečanji. Khb je bil 55. 18h35 Dolge spodnje gate sem si zalepil s selotejpom. Maček je priplezal, se briketiral, se izležava na sveže opranem puloverju. Odprta dvoriščna vrata pričakujejo nabiralko Arijano.@ Sestra je s prvim vbodom izvabila kri v epruveti. Moja volilka ne trokira, njeni gostje pa. Na tržnici sem srečal Svetega Vijekota in mu povedal, da bi bilo mogoče poskusiti zdraviti jetra njegove soproge z izvlečki iz gob. Vitalni osemdesetletnik Matija Bergoč mi je prinesel svoje domače češnje, dobil pa je veliko lepinjo. Kot dvajsetletni študent praktikant je v zgodnjih šestdesetih sodeloval pri gradnji osnovne šole na stebrih in bil vmesni člen med brigadirji in podjetjem. Soglaša z oceno, da je koruptivne zlizanosti toliko, da poštenemu podjetniku ne more iti dobro. Za Bomboma oba upava, da bo po tem mandatu zajezdil še v naslednjega. želkotovi pokazatelji so nekoliko boljši, počutje zadostno. Soglašava: pizduni morejo biti dobri umetniki in obratno. Med vkapljevanjem sem kako urico dve spal. Kirurg roker Ignjatovič si je vzel eno uro zame. Včeraj je pil z Rusi, ki pijejo kot Rusi. Od mene je slišal performans "Nočna mora", ve, da želim petigrat sam. Podpira Boru čorbu, ki mu z močnimi kemoterapijami ustavljajo neizbežno. Elo sem srečal pred Kvedrovo in jo povabil se razvijat ob postavitvi razstave Bele Mariasa. Soseda urarka naju je z Iztokom obdarila. V obeh rokah je imela po eno zelo dobro breskev. Generalni receptor mi je dovolil enega pokadit v prostoru. Sukić je pripeljal svojo starejšo hčerkico v Botegin. Rekla je , da je prostor čuden. Pofotografiral sem ga za Vasjo Kustosa. Organizmu sta prijali vrečki zgoščenih rdečih krvničk. Na Sanatorij je začelo štrcat. Pobral sem osušeno perilo, pojedel žličko zorilca, jo splaknil s slezovodo, dal hladit posode za laneno skuto. Arijana je nabrala sorazmerno dosti, polovico zamenjala za češnje Korošcev. Najbolj znani predsednik Krajevne skupnosti Butal mi je hotel poročat o včerajšnjem sestanku Bombom Luka KS a mi je zmanjkovalo elektrike v mobiju.

Je šlo dokaj solidno. 6h 37 Uroantiseptični čaj me greje od znotraj, zunaj sonce, ura tiktaka. Ne čaka.@ Spet dišim po kokosovem šamponu. Skopan sem toliko, da je mogoče dokazati, da sem. Kako natančno pa je bilo samoopranje opravljeno pa je mogoča razprava. V glavnem ne smrdim. Lasje so osušeni s fenom. V ogledalu bi bilo boljše, da se ne bi videl. Hitim, da čimmanj zamudim. Dobro jutro!

Zgodnji zakol. Pa da vidimo kako bo šlo okopanje. 5h 33 Z Arijano sva se srečala v kuhinji pred četrt ure. Prodirala je proti spalnici. Moja pot skozi kopalnico pelje v izolsko bolnišnico.@ Včerajšnji pokazatelji so srednje zadostni. Včerajšnjo dnevno novico sem premaknil nazaj v čas njenega popoldanskega nastanka. Sedećega pred tipkovnico me je hotela napasti oslabelost zaradi premalo rdečih krvničk a je popustila. Dobro jutro!