Nedelja čebulne juhe

nedelja, 30.9.2018 08:05

Semtertjajenje debelo dveurno , enajstosminsko, dvodelno, video dokumentirano. Start izluščenja računov. Večerno Pikino druženje. Prvič na Dodu ves dan delovalo Don Filippovo pismo za Sioro Spio.

Sprotno dnevniško povzemanje dodoljubnim od spodaj navzgor

23h 12 Nagrajenki trepalnici, Moroviću poziranje. Dveurno debelo semtertjajenje je izcedilo enajstosminsko dvodelno petokorakano, videodokumentirano frazo. En del (štiri osminke) je dva koraka nazaj in dva koraka obrat, drugi del je sedem korakov naprej. Nogi prvega poudarka se seveda menjavata. Zadnje pol ure je šlo z lahkoto in mislil sem, da bi pasalo eno besedilo o Mariboru na to (premjerna izvedba v Kibli 19. oktobra). En mlajši srednjeletec je prišel naklonjeno mimo. Govorila sva že pred LENTom. Zgodovinska dejstva so ga čudila, v kratkih hlačah na kolesu ga je zazeblo. Vzel je LENTovo zgibanko. Pleme Neopaznega je ordiniralo na drugem koncu parka. Oni eksotik s piščalko, zvočno podlago in ozvočenjem pod šotorom je bil v začetku spet moteč. Spominkarji so bili kratki, Vročega psa ni že več tednov. Ljudi mimo v dveh urah je šlo večsto. Med njimi jih je bila polovica mladih. Zanimanje so kazali samo otroci. Ena komaj shodila pa je prikorakala točno na mojo nogo odzadaj tik pred obratom. Seveda sem prekinil frazo.@ Pri Renati brez Bineta in Iskre je Gluhi pes tenko cvilil leže v pozdrav. Renati sem podaril euro trepalnici in je rekla vsaj trikrat hvala. Trgovec in pisec Andrej Morocić je rekel, da se jaz za razliko od njega ne bojim smrti. Se šalimo tovariši. Pleme Susu se ima za lepo pleme a hudobni jeziki meljejo, da so neumni. Renatine bučne juhe nisem hotel jest a sem poskusil odlično govejo solato in še boljši tenko rezan krvavi biftek. Iztok ni prišel s šesterčkom piv službeno ampak je bil povabljenec. Andrejev prijatelj bo imel 15 000 litrov vina po 1,6 eura (šest od lani, devet od letos s tem, da je polovico pridelka prodal po 25 centov kilo).

17h 38 Nasilna privedba mi je ukazana. Mačkinenca je pojedla večino mesnih koščkov, manjšino manj rdečih pa pustila. Odpravljava se od doma, maček pa mora biti iz balkona premeščen v dnevno sobo. Drva za temperiranje lončenke so pripravljena. Tarikova kava Saraj mi pomaga biti energičen. Makedonski dinarji so med sebi enakimi. Bosanske marke tudi. Napoved za Maribor bom dokončal kasneje. Grem semtertjajit in nagrajeno režiserko z gosti pozdravit. Arijana se mi zdi, da je tudi k njej namenjena ji nekaj v zvezi s fotografijami pomagat. Osebni obred "Plamenčki herojem in boju" bom začel pred Mussolinijevim hotelom Koper ob 18h 30, končal pa ne pred 20h 30.

15h 47 Zaprli bomo vrata in začeli varčevati s toploto. Arijana spravlja zvite oprane pare nogavic v predal. Kosilo je minilo zgolj z iskrami prebijanja nezadovoljstva. Arijanin oče Darko bi bil danes star 81 let. Sedem let in pol ga ni. Očeta Mojce Dobnikar bodo (bomo) posmremili v četrtek 4. 10. ob 12h. Eno ne prav mlado oso sem s kozarcem odnesel na balkon in spustil na prosto. Stročja fižola vrta Klanec 18b je bila vrhunska, tanki šš zrezki so bili okusni a treba si jih je bilo rezati na tanke rezine. Po kopičenju nepotrebnih podatkov pozdravljam dodoljubne. Danes je odstotek tistih, ki pogledajo samo eno stran zelo nizek (22,22 %), trajanje seje pa 9 minut in 9 sekund kar je zelo veliko in oboje je pozitivno.

12h 58 Orneline žižole,Ornela na telefonu v razgovoru z Arijano seveda. "Maritino" je ljubkovalni vzdevek za moža v italjanskem jeziku. Arijana se rahlo posmehuje tej ljubkovalnosti po današnjih trdih dialogih tu na Klanec 18b. Vsebina mojega srajčnega žepa je pregledana. Računi za gorivo v avgustu in septembru so prvič sešteti; 420 eurov brez tistega v Derbventi a niso vsi. Škrat K.K. je stisnjen, proja skuhana, kefir pretočen in hiberniran, z.p. zajtrkovala sva oba. Okus jabolčne plastnice je visoko nad oblaki, ki jih ni. Veter ponehuje, Arijana je pobirala orehe pred polhi in razstira brisače. Celo vrata imamo odprta na balkon; sonce je segrelo od jutranjih 19 na 19,5. "Uskladila" sva čas današnjega kosila na ob 15h. Ni mi treba pomagat pri pripravi, nihče ne nasprotuje moji pospravi, ker Arijana po jedi odide (zmenjena z Renato, gresta na obdelovalno površino Tinjan).

8h 47 Zaključenje vtiranja morebitne z.p. koristi. Polprivzdignjena vodoravnica je rekla "Nočem!". Seveda bi bilo nadaljevanje masaže po 875 večinoma dvodlanskih gibih v nasprotju z navidezno najvišjimi vrednotami tega zmagujočega sistema bolj enakih možnosti za tiste, ki imajo. Velika mačka je ob 8h 57 s Svetinjo vstopila v dnevno sobo in ji ne ustreza moj napev v pozdrav budne prisotnosti sostanovalke in sostanovalca Muzeja Klanec 18b. Ker je namrščila čelo ne bom niti fotografiral.

8h03 Zaklad je v omari že fotografiran. Sončno in vetrovno, 10 na balkonu, v Dnevni 19, čaj se luži, masljajev 525, oblečen tehtam mogoče 79,3. obiskanost Doda včeraj pomenljivo šibka v vseh pokazateljih.Dobro jutro!