Marko sem odpadek

petek, 1.1.2021 11:52

Arijana me je razvajala in krmila. Nesprotno dnevniško povzemanje dodoljubnim od zgoraj navzdol.

23h 50 Arijana je tudi posodo pomila in ji tudi ni všeč zadnja meritev mojega utripa 132. @ Devet ur sem počival telo po katerem se pretaka kri s premalo rdečimi krvničkami. Tudi leže v postelji utrip ne pade pod 110. Moja prehranjevalna disciplina je popustila. Še pred dvema tabletama ex-jade in eno tableto aspirina sva se nabajsala z obema panatonetoma. Našo sprinterko na smučeh je komisija kaznovala zaradi oviranja sotekmovalke, ki je med dirko padla. V Samsung so prihajala čestitna sporočila, klicala je tudi moja skoraj 100 let stara sorodnica Dora Vidic. Poklical sem jo nazaj in bil zadovoljen, ker ni dvignila. Naš najboljši skakalec je skočil zelo daleč a si je pri doskoku pomagal z rokama in izgubil mnogo točk. Dan mi je minil TV kavčno kot zelo streženemu in maziljenemu grofu. Najnižji utrip je bil 107, Arijana pripisuje meritev učinku masaže z brinjevim oljem. Portugalska prevzema predsedovanje v EU, Velika Britanija od danes ni več del unije. Silvester je bil nazadnje na dveh nenaseljenih otokih. Kaki pomešan s skuto in tudi s pegastim badljem je bil moj na kavč prinešeni drugi obrok. Tretji, za mizo, je bil rizi bizi s še vedno okusno kračo. Z zanimanjem in tudi z veseljem sem gledal film o letu 1682, ko je bil Sončni kralj v vrhuncu svojega zamaha. Ljubezenska zgodba med vrtnarko in vrtnarjem, ki sta gradila čudežno lepi park kraljevega veličastja, se mi ni zdel osladen. Mogoče pa so mi kriteriji padli. To niti ne bi bilo čudno. S češkim komedičnim novoletno hotelsko smučiščnim sranjem sem nemočko obseval svoje brezvoljne možgane. A tik pred koncem sem predvajanje prekinil. Arijana se je ta čas sprehajala. Žival je danes zjutraj sama šla ven in se potem tudi sama vrnila v garažo. Matijeva družinica je bila pri mariborskih sorodnikih (pri družini Cvete, Janine sestre) na Silvestrovanju. Pri Vanotovi družini in pri zelo pozabljivi in skoraj sto let stari babici Ančki se niso oglasili tudi zaradi pandemičnega ozira. Doktor Rajko Muršič je čestitno poklical, zvedel o mojem nezdravju jedro, spremlja Doda. Doktor Andrej Lukšić zvedel, da se ne umikamm v nedostopnost čeprav je res, da mu nisem prepovedal poklicati me po telefonu. Le zagotovil sem mu nazadnje, da ga kmalu jaz ne bom klical in posebej telefonsko obveščal. Tudi on baje spremlja Doda. Tudi njemu sem se zahvalil. V ponedeljek bodo oddali poročilo, tam kjer delujejo imajo po novem biljard. Janko Heidl je poslal smešno fotko ogromne ženske riti na zelo majhnem stolčku pod katerim je hladnokrvni psiček, ki se ne boji, da bi se stolček sesedel. Drugi polčas znamenitega češkega filma "Strogo zastraženi vlaki" je bil precej drugačen od vtisa, ki je ostal v moji glavi. Še vesoljsko tubo sem pogoltnil blizu enajste zvečer. Tudi koščka banane mi Arijana ni zamudila ponuditi. Segret sem na 36,8 , ob 1h 18 Arijana gre spat in pravi, da zunaj ful ščije. Utrip imam 128. Drugi polčas včerajšnjega dne bom povzel po počitku. Lahko noč.