Kavonosna ptička

ponedeljek, 30.7.2018 11:59

Ana in Mlčk skozi sestanek in žive meje Klanca 18b friziranje prihajala na dopust v Brankino podstrešje. Iztok dežural in obgnjavil, MzK 828,44 dalo UPBju za Alelujanje. Čezpolnočni uri Plamenčkov.

Sprotno dnevniško povzemanje Barka Mreclja od spodaj navzgor za dodoljubne.

Prehitevam sveži Gnjavnik, ki žal nima fotk. Ob 2h25 se dnevna soba lepo hladi. Vrata spalnice sem zaprl in so nehala loputati. Nažrl sem se sadja in ne glede na podočnjake odtrgal še malo čapalinke. Nisem tako zdelan kot sinoči čeprav danes semtertjajenje ni bilo krajše niti manj intenzivno. Spet sem oblikoval (tudi video posnel) Nebitnico (11 četrtinski ritem). Delati se je dalo lepo v tišini z malo mimoidočimi. Mlada mama s hčerkico sta šle mimo po pufnjenju. Se bomo še srečali. Iztok je obgnjavil kaloričen vikend samostojni Gnjavnik. Treba mu bo nabavit fotoaparat.

23h04 Zamuda bo en nogometni polčas dolga. Zdaj bi že moral biti pred heroji a sem še na Klancu. Počutim se dobro, ker je začasno uničenje Kuhinjskega kaosa uspelo. Tudi fotografirano je. Žena me sprašuje, če imam logistične probleme. Prej je slišala ropotanje pokrovov. Opozarja me na to, da imam podočnjake. Res jih imam, mogoče so od mastnih čapalink. Bom že sčasoma ugotovil kaj ti podočnjaki pomenijo. Moja zamuda pomeni, da moram prenajaviti semtertjajenje. Dodoljubnim se zahvaljujem za pozornost, zadnjič bom povzel za današnji dan po polnoči, ko se vrnem iz Butal Istre pod Slovenci. Semtertjajil bom pred Mussolinijevim hotelom Koper od 23h45 do 00h30.

21h55 Aleluje bataljona,srečanja kriterijev odličnosti dobil 828,44 eurov. Pozno zaključujem sveženje Dodogovora a Mlčkov in Anin obisk seveda štejem kot dejavnost Muzeja Klanec 18b oziroma Konzorcija Prvi na vasi. Čaka me še posoda, ker Kuhinjski kaose si ne sme začet kaj domišljat. Semtertjajit bom začel predvidoma ob 23h.

21h05 Friziranje žive meje prvič z električnimi škarjami na Klancu 18 b. Mlčk in Ana sta pomagala pobirat odrezane veje. Delavničarki in delavničarja sem fotografiral, ker bodo dvigali gledanost Dodogovora. Za Fona z Mlčkom soglašava, da je zelo rodoviten mlajši umetnik. pravi Mlčk, da je tudi, da je njegov nov bend dober. Podnapisal sem fotke pod tem člankom, podnapisat bo treba še sveže dodane fotke na včerajšnji dnevni novici.

19h Kuham "sikter" drugo kavo. "Sikter" kava po bosansko pomeni kava, ki napoveduje gostom zaželjenost njihovega odhoda. To je lepo rečeno. Bolj trdo je : "Marš domov kava.Ob 19h 23 Ana in Mlčk na balkonu imata skuhano kavo, cukr, mleko in seveda svoje cigarete. Arijana pretaka fotke. Pogovarjali smo se o uporabi Brankinega podstrešja v poletnem času, o političnem trenutku na državni ravni in o usodnosti referendumduma, o razkoraku med izjavami in tistim kar postaneš s svojimi dejanji (primer ameriška plačila Gregorju Belušiču za njegove raziskave), o težavnosti izvleka denarja od Ministrstva za kulturo in evropskih skladov.

12 17h 28Kava postrežena na temperiranem balkonu. Po ogledu vrta ugleden kulturističen par iz Škofje Loke kadi ob kavi. Že vesta kaj je rekel na japonskem ugledni slovenski reper za begunce kriminalce. Arijana je z njima in jima je spraznila nabit pepelnik. Danes doslej pismo Zlati in Wostoku,Ružičić Mirko se je oglasil, potni stroški so zagotovljeni, platno in projektor prosi, da prinesemo s seboj.Ester Mihalič bo ta teden še v službi, prav tako Andrejka Cunjac. S Sukićem od RTVSLO sem se dogovoril za sestanek v petek ob 13h.Moj (naš) program v Derventi se bo klical "Vamotamljenje i Krave muzare". trajal bo eno uro. Arijana je bila pri bogatašici v Ankaranu in je videla visoke, ozke, brezhibne omare. Na vrtu imajo drevo, ki širi zdravje okoli sebe. Škoda, da mora človek umret, če je tako bogat in ima tako lepo urejeno vse okoli sebe.

17h 05 Delovna 26 v Boteginu in dnevni sobi Klanca.Kuham kavo. na Klancu sta parkirala Mlčk in Ana. On kadi, ona ima na daljincu avto in Predina. Spodaj v Boteginu Iztok kadi manj, ker je zunaj neprijetno vroče.