Inkontinenca number one

četrtek, 2.7.2020 11:57

Na vrhu Iztokov Gnjavnik, dnevniško povzemanje dodoljubnim od zgoraj navzdol

2. jul. 20, četrtek

Še včeraj: Potem, ko že poslal gnjavnik uredniku, še en gost v Boteginu. Skoraj bližnji sosed, pevec in kitarist občeznanega koprskega benda po mnogih letih odkar smo tu, prvič na obisku, si ogledal razstavo, pohvalil, pozdravlja, verjetno bo prišel še kdaj. To za rubriko »Trači«.
Danes: Ob dveh v Boteginu. V nabiralniku nov CD od »Na lepem prijazni«, ki nam ga obiskovalec razstave obljubil pred par tedni. Hvala. Pa še obvestili o pošiljkah za UPB in DPZN, bo treba naslednji teden na pošto. Soseda urarka podarila figo z njene mlade figice. Jo hotel prišparat za Marka, ki včeraj rekel, da pride v Botegin pred mano, a ga ne bilo. Dobra sočna. Drugi gost arhitekt Stojan, sva bila mnogobesedna. Potem nič. PTD napovedal, da bo razstava razstave dr. Bele Marjaša v nedeljo od 15h dalje. Deseta, še en oglednik razstave. Tokrat bom pa napovedal filmonoči na farmi Krkoč. Od petka do nedelje, pred deseto zvečer ne bodo začele. Izbornica filmov za petek in soboto Angelika V. V nedeljo iz lastnih virov. Ali dovolj dobrih predloženih. Vabljene in vabljeni, seveda se najavite in se informirajte prosim. Telefonsko (041642236, Iztok), kajti internetno bom par dni nedeosegljiv. Upoštevali bomo kronskovirusne varnosti. Od petka do ponedeljka bo Botegin večinoma zaprt, razen med razstavno akcijo. Več na Dodogovoru.

Alkohol: 1.25

Že šele ob 2h 16 v petek, 3. julija 2020. Višnje so moja last dokler so na drevesu. V Bolnico sem pred osmo zjutraj odpeljal v hladilni škatlji pet papirnih vrečk višenj. Dve sta prejeli receptorki bolnišnice, eno bolniška sestra Martina (?), eno kasneje gradbeni škrat Matija. Peco KUDov si je izmeril rekordni utrip 154. Arijana je imela magnetno resonanco glave. Poslušala tehno, se uspešno spoprijela s tesnobo. Sva jedla lepinjo in pila kavo v bifeju ob markovški pošti. Vkapljana tretja vrečka pod oblačjem v poletni toploti me je čustveno oplazila. Z Matijo Bergočem sva popila kavo pod jugovzhodnimi oboki tržnice. Njegova hči bo jutri stara 50 let. Predstavil sem mu koncept "Butalo Saga". Arijana je Dorini pomagala menjavati vrečko sesalca za prah. V Izoli sva naletela na zaprto gostilno, v Portorožu pa si privoščila ribjo ploščo tam kjer sta jedla Jasna in Hengo. Tam ne strežejo mesa ampak ribe. Med kavo v udobnih stolih čez cesto sem Arijani razlagal koncept pisnega povzetja dogajanja od 1989 do danes me je prisnilo scat a nisem šel, ker sem kadil. Četrt ure kasneje sem opazil na belih poletnih hlačah in na beli srajci moker madež. Ne da bi začutil mi je scalnica ušla. Torej Inkontinenca številka 1. Hvaležen sem Arijani, ki iz dogodka ni naredila večje sramote. Ona se je hotela v Ankaranu okopat a je po trgovinah iskala sesalčevo vrečko , jaz pa sem se z brisačo na sedežu odpeljal v Sanatorij kjer je Predin varoval ključe. Po preoblečenju sem zvedel, da so v Sloveniji odkrili enaindvajset na novo okuženih, Hrvaška pa bo od sobote naprej na rumenem seznamu. Sinu Matijotu sem vrnil klic. Nocoj ima zadnje nočno dežurstvo pred dopustom. grejo v Grčijo na otok Kos. Povedal mi je isti vic kot pred desetimi dnevi. Nisem se mu pohvalil, da sem se danes prvič v javnosti vscal v hlače. Minister Počivalšek je bil pri Orbanu. Ob 19h 30 sem šel spat v spalnico in se pokončal šele ob 23h30. V zadnjih minutah četrtka sem vpisal dnevno novico in na listek prepisal pokazatelje sedmih dni. Arijana je brala o škodljivosti nabiranja feritina v zelesu. feritin je beljakovina. Povzroči lahko tudi infarkt. Lepa smrt. Putin je dobil referendum v katerem je obljubil tudi najnižjo plačo in sprotno višanje pokojnin. Evropa je zaskrbljena zaradi nepravilnosti pri izvajanju referenduma. Pogledal sem pošto in se priključil k dopisovanju med Dobrilo, Vasjo in Iztokom. Tina je poslala na listo (?) peticijo proti rumenim jopičem, ki jim je treba onemogočiti javno delovanje. Pogledal sem dolg seznam organizacij na katerem sta tudi na vrhu med organizacijami Alternativa obstaja, pa med drugimi še Neodvisni obalni radio in Mirovni inštitut. Med posamezniki so tudi Rastko Močnik, Boris A. Novak ter na primer Miha Zadnikar. Seznam prvopodpisništva je skoraj hipnotičen. Nad besedilom peticije je tudi reklama za počitnikovanje v termah. Moram Andreju Markoviću posredovat ta agitacijski zgodnjejulijski spletni drevešček. Zdaj (ob 3h57) pa spat po podnapisanju fotk, ker me je direktorica pozvala naj ne pretiravam. zdravitveni protokol sem večinoma preskočil, hvala za morebitno pozornost, lahko noč.