Do Puč in nazaj

nedelja, 17.5.2020 10:28

Kisanje mleka in možganov gledalstva. Sprotno dnevniško povzemanje dodoljubnim od spodaj navzgor.

23h 54 Arijana bo Franjotovo fotko vgradila v današnjo novico. Vsa družina smo v dnevni sobi.@ Lepo je bilo biti Arijanin sopotnik med potovanjem skozi eksplozijo pomladi v razmerah (žal) hude suše. Peca KUDovega pokazatelji so večinoma slabi in nihajoči. On se boji nasilja v Srbiji. Povedal je kako je mlada sinička znala odpret in olupit mokinega črva. Moj sin Matija je bil z družinico v tehničnem muzeju v Vrhniki. Poštarji in poštarice so dobili koronski dodatek. Milena Jakomin je hotela zamenjati z menoj hrbtenico a nisem hotel. Predlagal sem ji naj najdejo zanjo kaj primernega na Bolha.com. Receptor TVKp nama je podaril svež bezgov sirup. O Janezu Janši misli, da je lopov. Psički mladički so šli v Brkine. Iztok ni hotel pice v kao gostilni Puče. Na Farmi ga je čakala znamenita rojstnodnevana Španska rižota z morskimi sadeži in s svinjino. Namesto solate sem pojedel dobre pol kile Franjotovih bio češenj. Med vračanjem v Sanatorij se mi je zelo dremalo. Arijana je sprehajala mačka, jaz sem pogledal vse manj zanimive novice RTVSLO. Langobardi na italjanskem škornju niso gradili iz kamna. Drugo žličko zorilca sem splaknil s slezovo vodo za katero nisem bil prepričan, da je prava. Zdaj imam namreč hkrati dva steklena bokala v katerih se luži slez. Lahko noč.

Mleko je tu, kozličkovine zaenkrat ni. Smeti nesporazumevanja so dejavne. 16h 35 Arijana je pojedla in odšla dol, jaz sem prebral pošto in odgovoril Franjotu dvakrat.@ Peljal sem Arijano k živinorejcem v Čičarijo. Poskusil sem biti šofer brez napake a v Markovščini na krožišču sem v sovoznici vzbudil napetost. Pot pa je bila lepa v obe smeri in TL je lepo predla. Eudena rekla, da kozličkov trenutno ni. Zadnjič jo je Arijana prosila naj jo pokliče zaradi mesa najbolj zdrave živali. Ko so jim kozlički odveč se jih rešijo z enostavno skupinsko prodajo mesarju. Škoda. To se je zgodilo drugič. Danes skuhanemu fižolu s čičeriko sem dodal vodo industrijske krače katero sva namenila odliti na kompostni kup. Arijane moj eksperiment ni zanimal in se je lotila čiščenja akcijskega radiča in sekljanja plemenitih rastlin Sanatorijevega vrta. Pred tem je pomila posodo, ki bi jo jaz lahko, če ne bi jedel eksperimentalno kombinacijo zdravega in nezdravega a okusnega. Glasneje je začela uporabljat glasilke in povedal sem ji, da takšna ponavljajoča nesporazumevanja meni niso prihodnost v kateri želim sodelovati. Natočil sem si zadnje požirke kave in šel pokadit drugi cigaret, ki je gorel komaj komaj. Franjo je poslal fotke današnjega podiranja oreha in pohvo bralca svoje pesmi "Fašisti". Janko je pisal nadtelegramsko. Vanda se spet Veseli šole mečevanja, soproga Mirna je že izkoristila salone nege telesa. Poslal je povezavo na še eno risanko.

Šopek kolateralne škode. Vsakdanji zdravitveni koraki in nevaren razgovor o zagatnosti položaja. 11h 55 še eno limono je našla Arijana in nerodoma pokošen je prinesla v okras dnevne sobe. Nevmesno pripomnila, da bom vesel, če se po stopnicah spotakne na vezalkah čevljev.@ Zdravitveni protokol dobro poteka in je vpisan. Ob moji izrečeni trditvi, da bi tudi hotel dosti manj povedati od tega kar vem (kot Andrej Lukšič in Miloš Pavlica na primer) je iz Arijane privrel plaz trditev in nezadovoljstva. Ne pišem več člankov, ki sem jih znal pisati, ljudje me odrivajo na rob, me ne marajo in se me ne bojijo, naši arhivi so razseljeni in zanemarjeni, ni ji prav, da je tako kot je, kriva je moja politika "što na umu, to na drumu. Nisem hotel podrobno odgovarjati na ta izliv ampak zatrdil le, da sem zadovoljen z ljudmi, ki so mi naklonjeni in me podpirajo. Nisem pa podčrtal, da sem zadovoljen tudi z včerajšnjimi zlogomelodijami. Arijana kosi z najlonsko kosilnico, Rade je zadnjič pokosil zdravilne marjetice moje mame in se je opravičil.

Kračina voda v kompost. O enih zadevah ne bom pisal. 10h18 Arijana pije kavico, moj čaj še ni izlužen.Ona ne bo poslušala predavanj, jaz ne bom trpel gundranja zaradi malenkosti. @ Dodov obisk zadnjega tedna se je količinsko zelo povečal, gledanost pa je kar padla. Vstal sem ob 9h15, direktorica 14 minut pred menoj. V namočen fižol je dala tudi kožice. Menila sva se o včerajšnjem filmu razpadanja življenske ljubezni med Parižanko in Američanom. Arijana ga ni gledala do konca. Arijana misli, da doktor Andrej Lukšić ve več kot pove. To se mi zdi lastnost, ki si jo želim privzgojiti. O njegovi bližnjosti s prodanimi možgani Sebastjana Jeretiča se želim pozanimati. Dober dan!